Alla inlägg under december 2013

Av Mia - 31 december 2013 19:00

Hur summerar man ett år? Väljer man bara de bra sakerna, i sann Facebookstil eller går det bra att slänga med de mindre gullipluttiga sakerna? Jag vet inte men jag summerar mitt år såhär:

  • Kärlek i massor
  • Roligt jobb - många utmaningar
  • Många uppätna skor - hunden är den skyldige
  • Många timmar plugg - blir mycket klokare på vägen
  • Mormor - fast ändå inte
  • Förlovad - med världens BÄSTA   
  • Sambo - ett självklart steg att ta
  • Självförtroende - jag vet att jag är bra, jag duger precis som jag är
  • Själaro - det, mina vänner, är något som jag betalat dyrt för! 

Med detta så ringer jag ut det gamla och ringer in det nya, önskar er all kärlek och frid i hjärtat   


GOTT NYTT ÅR   

Av Mia - 27 december 2013 14:43

Hem till Kungsängen. Trots allt har jag haft en mysig jul med mina 2 yngsta barn, kärleken och plusbarnen ? Nu lite mat innan resan

Av Mia - 23 december 2013 14:36

Idag är det dags för julgröt hos min mamma. En tradition som återkommer varje år där vi syskon och alla barn träffas och myser. I år är jag inte välkommen för att min dotter kommer dit...

Jag önskar mig i julklapp att det finns någon vuxen runt min dotter, som talar om för henne att hon gjort fel och faktiskt borde be mig om ursäkt, erkänna sitt misstag. Men nu har hon gjort något ingen annan gjort förut...nämligen fött barn. Och då är alla gamla synder bortblåsta som en vårfläkt. Känns väldigt konstigt!

Medan jag, som fått kränkande sms, blivit hotad och baktalad, jag blir straffad... 

Men något som är väldigt positivt är att jag ska fira jul med mina andra barn, min älskling och plusbarnen :-) Hundar och ungar och hemköpt juleglögg   


GOD JUL 


Presentation


Antitanten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards