Direktlänk till inlägg 27 februari 2014

Sportlov

Av Mia - 27 februari 2014 11:32

Vecka 9 är sportlovsvecka i Kungsängen så jag pinnade upp till mina gullungar i Hudik   

Har passat på att besiktiga lägenheten inför flytten den 31/6. Det gick strålande och det känns ju skönt!


Några timmars jobb på Skolbyn imorgon står på schemat men sen är det bara roligheter! Ikväll ska jag och min väninna iväg på ljusparty, sen iväg till The Bell för att lyssna på fantastiska trubadurer   

Imorgon kväll ska jag iväg på Sigges och lyssna på nya favvisarna Flykten. Jädrar anamma vad det gungar till i de gamla rockbenen! 

Lördag kväll är det dags att gå på lokal igen. Den här gången Nästan 50. Förra månaden var det premiär och jag slungades bakåt i tiden, till Högliden! Musiken, människorna. Kul att det blev en lyckad satsning! 


Men vet ni vad som är bäst av alltihop? Jo, min älskling kommer upp idag   


Snöflingiga kramar//Mia

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 14 juni 2015 12:15

Det är inte bara ett ord, det är en handling som krävs för att gå vidare från en relation.  Svaren på mina frågor har jag ändå utan att han behöver svara. Det stora sveket. Vems ansvar? Hans!  Vem är ansvarig för avslutet? Jag. Jag är själv ansva...

Av Mia - 31 maj 2015 23:08

Frihet, glädje och framtid. Vad gör då några kliande myggbett? Blir Kungsängenbo igen i augusti och jag längtar! Jag längtar till Rankhusskogen och till Hundöarna ? Och såklart mina vänner där nere! Ses snart! ...

Av Mia - 10 april 2015 22:54

En nära släkting har sagt att hon håller ögonen på mig för när jag klappar ihop så ska hon minsann finnas där för mig... Fint att vara önskad att må bra, att klara sig bra i livet och välgång. Vem behöver fiender när man har så fin släkt *kräks lite*...

Av Mia - 22 februari 2015 12:19

Har sökt jobb som klasslärare och blivit kallad på intervju ? SÅ spännande! Livet går sin gilla gång på Bergvägen. Lugnt och fridfullt (även i inboxen) vilket jag tycker är skönt. Jag förtjänar en andningspaus ibland, precis som alla andra. Jag s...

Av Mia - 31 december 2014 15:50

Något jag har lärt mig det här året är att slaget är förlorat. Hatet vann och jag får bara se katastrofen komma utan att kunna göra något. Jag gillar inte nyårslöften men 2015 kan jag lova att jag inte sträcker ut handen. Inte försöker laga. Inte för...

Presentation


Antitanten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards