Alla inlägg under december 2014

Av Mia - 31 december 2014 15:50

Något jag har lärt mig det här året är att slaget är förlorat. Hatet vann och jag får bara se katastrofen komma utan att kunna göra något. Jag gillar inte nyårslöften men 2015 kan jag lova att jag inte sträcker ut handen. Inte försöker laga. Inte försöker.
Bara att bryta ihop och gå vidare som den kloke Mark Levengood säger.
Jag är tacksam för de vänner jag har, för de människor som är min familj. Den familj som möter mig med respekt och som får samma tillbaka.
Kram på er och Gott Nytt År <3

Av Mia - 29 december 2014 12:04

Hatet vann. Trist. Tragiskt.

Av Mia - 24 december 2014 11:18

En utsträckt hand i juletid, kan den försvinna bakom bruset av "goda råd" och småsinthet? Julafton är lång och den lär visa om det är kärlek eller hat som vinner kampen ???

Av Mia - 1 december 2014 08:07

Jag önskar att det var jag som var den som lämnade
Alltid gjort rätt
Aldrig någonsin gjort misstag
Inte behövt ta svåra beslut
Vara den som stoppar
Önskar att jag fick vara den utan fel
Utan brister
Perfekt

Ovido - Quiz & Flashcards