Alla inlägg under augusti 2013

Av Mia - 27 augusti 2013 21:41

Då har den varit här och vänt, sommaren. Nu igen! Jag tröstar mig med att den är tillbaka om 9 månader igen   

Håller tumme för lika mycket sol, inte fullt lika mycket värme och med lika lite mygg när den är åter! 


Sommaren har spenderats i vatten. Jag tror inte jag har badat så mycket sen jag var tonåring som jag gjort i år   

Hur summera sommaren? Sol, bad, kärlek, förlovning, flytt, hundkräks, jobb, bonnbränna, härliga vänner. Ja det är väl vad jag kan komma på nu och förutom några rejäla potthål i vägen kan sommaren summeras som perfekt! 

Höstkramar//Mia



Av Mia - 26 augusti 2013 18:48

Sitter på pendeln tillbaka till Kungsängen. Hem. Tänker tillbaka till 2007 och den paniken som rev i min själ då. Jag glömde mig själv där 2002 och 2007 kom sorgen, lättnaden och ilskan ikapp. Som en vägg. Och jag var ett snabbtåg på väg mot undergång. Vad stark jag var, trots att jag var svag. Jag höll ihop för barnens skull, de oskyldiga. Tack mina barn för att ni räddade mig! Som lärde mig att jag inte skulle dö om jag gick till postlådan, inte skulle svimma inne på affären, inte skulle skrika rakt ut av panik om jag gick utanför dörren. Idag åker jag pendeltåget själv, letar mig vilse men till målet kommer jag alltid. Tack mina barn   

Presentation


Antitanten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards