Alla inlägg under februari 2014

Av Mia - 27 februari 2014 11:32

Vecka 9 är sportlovsvecka i Kungsängen så jag pinnade upp till mina gullungar i Hudik   

Har passat på att besiktiga lägenheten inför flytten den 31/6. Det gick strålande och det känns ju skönt!


Några timmars jobb på Skolbyn imorgon står på schemat men sen är det bara roligheter! Ikväll ska jag och min väninna iväg på ljusparty, sen iväg till The Bell för att lyssna på fantastiska trubadurer   

Imorgon kväll ska jag iväg på Sigges och lyssna på nya favvisarna Flykten. Jädrar anamma vad det gungar till i de gamla rockbenen! 

Lördag kväll är det dags att gå på lokal igen. Den här gången Nästan 50. Förra månaden var det premiär och jag slungades bakåt i tiden, till Högliden! Musiken, människorna. Kul att det blev en lyckad satsning! 


Men vet ni vad som är bäst av alltihop? Jo, min älskling kommer upp idag   


Snöflingiga kramar//Mia

Av Mia - 10 februari 2014 14:10

kliande tandkött och rinnande näsa. Lovely! 

Just nu känns livet inte så toppen men det blir bra när förkylningen rivit klart i min kropp. Jag har bestämt mig för att inte jobba medan jag pluggar. I alla fall inte varje dag så som det varit tidigare, utan bara när jag har tid och lust. Däremot kommer jag att mer bestämt ägna mig åt mina studier. Ännu ett steg mot själsfrid. 


Häromdagen sov jag febersömn och drömde om ett barn som kallade mig momme. Känslan just då var oändlig kärlek och glädje. Tänk om vi kunde få leva kvar i drömmen en liten stund till bara, vad härligt livet vore då   


"Den stora tragedin är inte de onda människornas brutalitet utan de goda människornas tystnad" 

Våga säga ifrån! Ifrågasätt! Den som gapar högst har inte alltid rätt, vet ni. 


Snuviga kramar från sjuksängen    




Presentation


Antitanten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards