Alla inlägg den 6 december 2012

Av Mia - 6 december 2012 23:14

Jahapp, då har jag läst boken "Femtio nyanser av honom". Precis som utlovat så var det tantsnusk. Massor av tantsnusk! Handlingen är inte så spännande utan bygger mest på tantsnusket. Jag fnissar ändå till när "den inre gudinnan" gör sina inlägg i Anas funderingar. Från början tyckte jag att Christian Grey är en sådan man som kvinnor ska akta sig för. Svartsjuk, kontrollerande och en släng av mani   Nu när jag läst boken så tycker jag fortfarande så och ändå kan jag inte sluta läsa utan fortsätter med "Femtio nyanser av mörker". Inte imponerad men fast. Kan tro att män som köper denna bok till sin kvinna i julklapp kommer att uppleva mycket hetta i jul   

Snön bara singlar ner, intensivt och ihärdigt. Mysigt när man inte behöver vara ute på vägarna och fara. Eller bo i Stockholm och lita på kollektivtrafiken! 

Advokaten hörde av sig idag. Det rör på sig och det verkar som om försäkringsbolaget håller på att knyta ihop mitt ärende. Många bra beslut har de tagit på några dagar. Förhoppningsvis är strulet över nu så jag kan gå vidare med mitt liv. Håller tumme för det! 

Imorgon kommer älsklingen   fy vad jag längtar efter hans doft, hans värme och min värme när han är nära   

Så självklart och fantastiskt, overkligt och alldeles sant! 

Snöiga kramar till alla därute 



Ovido - Quiz & Flashcards