Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Mia - 4 januari 2013 13:47

Japp, nu sitter jag här med pluggandet igen efter en vecka med magsjuka barn, egen bullrig och elak mage och ingen egentlig vila alls. Men jag ska inte gnälla var det ju   

Har tänkt mycket på att jag blivit klokare och starkare de senaste åren. Jag står pall mot sjukdomar på ett annat vis, jag klarar av motgångar på ett helt annat vis än tidigare. Och jag älskar bättre än jag gjort förr. Mer äkta och ärligt liksom. Jag vet inte om det låter vettigt men det struntar jag i   

Tillbaka i Kungsängen, där gräsmattorna åter är gröna och fläckvis prydda av snö. Absolut jättetrist men vi fick i alla fall en vit jul, vilket jag är glad för! 

Nya iPhonen har fått egen ringsignal. Back in black naturligtvis! Inget annat än AC/DC i min lur   Och så hittade älsklingen ett rosa skal med glitter på och tänkte: Det måste vara till Mia! Så: ball ringsignal och väldigt rosa och glittrig....I LIKE   

Nu åter till studentlitteraturen!

Snöfläckiga kramar till alla därute 




Presentation


Antitanten

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards