Alla inlägg den 27 november 2012

Av Mia - 27 november 2012 09:25

Idag ska jag lämna in papper (igen) till advokaten. Vi får väl se hur lång tid det ska ta för försäkringsbolaget att utreda mitt fall. Det har ju "bara" tagit 10 år nu   

Jag hoppas iaf att det är sista gången jag behöver skicka papper och att det istället kommer en sudd med pengar till mig, det skulle vara kanoners det! 

Härom kvällen snöade det och jag hoppades att vintern äntligen skulle vara här men idag är det +4 ute   känns lite som om vintern kommit av sig! 

Sitter här och lyssnar på två nattsuddare (Evelina och Linnea) som sovit över lite   så går det när man sitter och spelar Wii tills nångång på natten. Tidsoptimister som lovade dyrt och heligt att kliva upp och komma iväg till skolan kl 8! Jag väckte dem och frågade hur det gick att komma upp till skolan   




Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards