Alla inlägg den 30 november 2012

Av Mia - 30 november 2012 12:50

Massor med snö! Yey! Tur att jag kan skylla på killarna om jag får ett anfall av göra-snöänglar   

Ljust och fint och det spädde på jul-glädje-bägaren lite till. 

Förr har jag hört om att stockholmare får panik när det kommer lite snö men jag har varit ute på vägarna i 2 dagar och den enda som har panik är jag! Killarna ville gärna att pappa skulle göra en sladd...mm gör det då   


Igår kristerade (?) vi pepparkakshuset. Jag berättade för Timmie att när julen är över så får de äta upp pepparkakshuset, så nu är hans sida av taket KNÖKFULLT av fastklistrade karameller   Han gillar non-stop, tror jag minsann  

Idag ska vi pyssla ihop lite julklappar, har köpt färg, penslar, pärlor, pärlplattor och ett strykjärn. Nu ska här skapas konstverk 

Ha en bra dag där ute i vinterlandet 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards